Úprava PostCriptoveho obrázku (výstup z VariCADu)

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Čtvrtek Duben 1 10:08:14 CEST 1999

Dobrý deň !

Popis problému:
Som vrcholne spokojný s VariCADom, no mam problém pri tlači. Mám nastavený
výstup na PostSCript Printer, co je všetko ok, lenže moja tlačiareň
nedokáže vytlačiť rámček 5 mm od okraja. To je všetko ok, pretože možem
tlačit na A4 výkres na A3. Lenže v tomto prípade musím obrázok umiestnť do
stredu väčšieho formátu a to už nezvládam

Aké riešenie očakávam:
Neinteraktívny spôsob (príkazový riadok) vycentrovania (horizontálneho aj
vertokálneho) .ps obrazku (jednej stránky) na list papiera. Vie niekto ako
na to ?

					PAVUK
P.S. Ak sú tu preklepy, prosím ignorujte ich, mam naspěch ;)

LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152