POP3 a hesla z SQL?

Jan Kasprzak kas na eunet.cz
Čtvrtek Duben 1 11:00:52 CEST 1999

Petr Stanek wrote:
: Zajimalo by mne zda existuje nejaky POP3 demonek,
: ktery by umel tahat hesla a overovat napriklad
: z SQL.
:
: Jedna se mi o pouziti jinych hesel pro cteni posty
: pres POP3 nez z passwd/shadow.
:
: Vhodni kandidati promne jsou LDAP/SQL/soubor.

	Doporucil bych to udelat ciste, to jest napsat PAM modul.
Nebo treba autentizovat POP-3 pres (treba) radius. Nebo upravit
pam_pwdb.so tak, aby bral data odjinud nez z /etc/{passwd,shadow}.
Mozna to pam_pwdb umi sam s nejakym parametrem. Nebo spoustet
pop-3 demona v chroot(2)u a mit tam mistni /etc/{passwd,shadow}.

	Ja ted zrovna pisu POP-3 server v Perlu s tim, ze je to objekt,
a uzivatel si bude mit moznost specifikovat jednak vlastni autentizacni
proceduru (ja sam to planuju pouzivat prave pres SQL), a vlastni
format mailboxu (to mam taky v SQL). Predpokladam, ze za nekolik malo
tydnu by to melo byt hotove.

-Yenya