Preneseni zkomprimovaneho souboru

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 1 13:27:59 CEST 1999

On Thu, 1 Apr 1999 bravenec na optimit.cz wrote:

> [...]
  program dsplit (implicitne rozdeluje na velikost floppyny, jinak podle
zadaneho parametru.
  Slozite pomoci zretezeni (cat * > soubor).

							Michal

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |