notebook + externi monitor

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Duben 1 15:00:38 CEST 1999

Hanus Adler wrote:

> Dobrý den,
>
> [omlouvám se, pokud někdo z Vás vidí tento dotaz opakovaně]
>
> mám k notebooku připojený externí monitor a nedaří se mi nastavit
> XFree86, aby v případě, když je LCD vypnutý a běží pouze monitor,
> používaly vyšší frekvenci -- ten monitor i videokarta zvládají v pohodě
> 85 nebo 90 Hz, ale když běží LCD, je to jen 60 Hz, a to je na tom
> monitoru poměrně dost nepříjemné.
Co takhle mit vice moznych rozliseni. Staci v nazvu modeline mit nejaky
znak navic a prepinat je pomoci CTRL-ALT-NUM+ a CTRL-ALT-NUM-.
--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz