IMP

Čtvrtek Duben 1 15:41:30 CEST 1999

Michael Nemeth napsal:
> Dobry den
>
> Snazim sa rozbehnut IMP, imap web mail reader,
> verziu 1.99.1.73, ale robi mi to takuto vec. Normalne sa
> prihlasi na IMAP server stiahne maily ale vzapati hodi spat
> login obrazovku s hlaskou
>
> 'Either you have logged in incorrectly or your login
> has expired. Please login again.'
Ne, ze by to resilo tento problem, ale muzete si nastavit cestinu
(v prohlizeci - accept language na cs). O pripadnych chybach rad uslysim.

> Verzia 2.0.pre 3 urobi to iste len medzitym este napise
> Document contains no data
> Konfiguracia: Mandrake 5.3, php 3.0.7 (standalone nie ako modul),
> IMP bez pouzitia databazy
Zkuste se podivat na nastaveni timeoutu u cookies. Pak spravna jmena stroju.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|