Sendmail jako zaloha NT Exchange

Vladimir Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Čtvrtek Duben 1 16:15:19 CEST 1999

Dobry den,
potreboval bych udelat nejakou zavaznejsi konfiguraci Sendmailu a nevim
jam¨k muto vnutit. Chtel bych nasledujici.
V DNS pro nasi domenu jsou 2 MX zaznamy.
1. je server u nas za pevnou linkou. Jsou to NT Exchange :(, ale funguje na
nich lokalni posta
2. je server Linux Red Hat se Sendmailem.

Pokud nebude fungovat 1. mailserver NT tak posta je zasilana na 2. server se
Sendmailem. A tady bych potreboval udelat to, aby Sendmail tuto postu drzel
po urcitou dobu (cca 4 hodiny) a zkousel je posilat na 1. server. Pokud 1.
server so 4 hodin nenaskoci, smerovat veskerou cekajici postu do lokalnich
mailboxu...

Nevite jak nto, nebo jak bezpecne to vyresit, aby pri padu pevne linky (nebo
jako dnes pri odpojeni elektriny) se mi maily nedorucili ?

Dekuji

--