dial-on-demand (doreseno)

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Čtvrtek Duben 1 17:51:21 CEST 1999

Zdravim,

>   No, konfiguroval jsem vse jiz nekolikrat a nikdy jsem nemel nejmensi problemy.
> Mam tedy otazku: Funguje pripojeni z ostatnich pocitacu, kdyz se nahodi pppd
> treba rucne? Pokud by nahodou nefungovalo, zkontroloval bych /proc/sys/net/ipv4/ip_forward.
> Mela by tam byt jednicka (pokud mate RH nebo neco podobneho, bude asi v nejakem
> konfiguraku nejaka promenna IP_FORWARD, kterou se hodnota da ovlivnit).

Ano, ja jsem si neuvedomil, ze ten clovek, co mi donesl ten nainstalovany
system s zadosti o DoD ma konfigurovanou sit via RH configy (ja to delam
radeji rucne - tedy via script s radkami like "ifconfig eth0 inet <blab>")

Nakonec jsem to vyresil, diky ...

                                     M.S.
 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
         Press any key except... no,
           No, NO, NOT THAT ONE!