Sendmail jako zaloha NT Exchange

Vladimir Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Čtvrtek Duben 1 19:27:49 CEST 1999

> Sendmailu a nevim
> :(, ale funguje na

> zasilana na 2. server se
> tuto postu drzel
> server. Pokud 1.
> postu do lokalnich
>
> Jestli to dobre chapu, pak staci po urcite dobe presvedcit
> sendmail, ze
> je koncovym strojem. Hmm... to se dela pomoci /etc/sendmail.cw, ale
> mozna bude nadavat, ze existuje lepsi MX, nez je on sam... Budete to
> muset vyzkouset.

A da se mu to tam vnitit zaziva ? Napada mne snad jedina vec a to takova, ze
by byl monitorovaci script a ten by, pokud by byl Mail server 1 nedostupny
urcitou dobu tak by tam prihodil radek a pokud by byl zase OK tak by ho
oddelal.

Myslite si, ze by mito sezral ?
Vlada
--