Jeste shrnuti VESA, MDA a Xy a AMP

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Duben 1 23:44:26 CEST 1999

On Wed, Mar 31, 1999 at 11:14:12PM +0200, Milan Sorm wrote:

> pred tydnem jsem rozchazel S3 Trio3D a rozjel jsem to v 1024x768/256 (vic
> barev se trochu hryzalo, ale tusim ze 65535 mi nakonec taky bezelo, ale uz
> ne uspokojive bez chveni). Monitor byl jednak ADI a jednak Viewsonic (17ky).

Jak se Vam to povedlo? Zkousim VESA FB na S3 Trio3D AGP (podle navodu na
devil.mendelu.cz) a vga=ask mi stale nabizi jen 8 textovych modu. Je to
nova karta v novem stroji, monitor ADI, je mozne aby nebyla VESA 2.0
kompatibilni?

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/