Jak na prijem zprav v Pine

Alexandr Nikolski alex.nikolski na ostrava.czcom.cz
Pátek Duben 2 13:12:35 CEST 1999

David Kuzela wrote:

> A chcete urcite pouzivat pine? Ja osobne bych doporucoval specializovany
> pop3 klinet napr. fetchmail? Prinasi to s sebou vice moznost (dorucovani
> pomoci externiho programu (smtp server, procmail), limitovani velikosti
> zprav atp.)

No dobre, nakonfiguroval jsem fetchmail pomoci fetchmailconf, spustil
fetchmail, on se pripoji na server ale postu z nej nedostane a vypise
hlasku:
    4 messages for alex.nikolski at pop.seznam.cz (2822 bytes).
    reading message 1 of 4 (696 bytes) fetchmail: SMTP error: 452
<root na email.seznam.cz>... Insufficient disk space; try again later
     not flushed
Mista na disku mam cca 12MB a spoustim to jako root.
V cim je teda problem?