Neznamy ICMP paket

Jan Hlavaty Jan.Hlavaty na ryston.cz
Pátek Duben 2 15:17:56 CEST 1999

Michal Ludvig wrote:
> ani nemuzu dopingnout na srv1 (10.0.0.2)! Kdyz tam tcpdump na FW, tak je
> Coz zaprve vubec netusim co znamena a zadruhy ty dva spolu nekomunikujou,

Co mas za jadro? Co mas za sitovky? Ta sitovka co blbne je nova nebo ta
puvodni? Verze driveru? Zkontrolovals kabel? Co vypisuje ifconfig pro
dane rozhrani - jukni se na countery errors/dropped/carrier?
Zkousels tcpdump taky z druheho konce dratu? Je to stejne? Chodi ARP?
Napriklad 2.0.36 v RH5.2 se shipuje s nefunkcnim driverem na 3c509b...
Ja pouzivam nova 2.2.x jadra a IPCHAINS, s PETI sitovkama v supici 486ce
jakozto firewall a je to v pohode!

H.