POP3 a hesla z SQL?

Pátek Duben 2 15:37:04 CEST 1999

Petr =?iso-8859-2?Q?Kl=EDma?= (pklima na bohemia.net) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Petr Stanek (snek na penguin.cz) wrote:
: > :
: > : Zajimalo by mne zda existuje nejaky POP3 demonek,
: > : ktery by umel tahat hesla a overovat napriklad
: > : z SQL.
: > :
: > : Jedna se mi o pouziti jinych hesel pro cteni posty
: > : pres POP3 nez z passwd/shadow.
: > :
: > : Vhodni kandidati promne jsou LDAP/SQL/soubor.
: >
: > Ano, urcite existuje. Videl jsem, bohuzel uz nevim kde,
: > sadu patchu pro qpopper aby overoval loginy pres mysql.
: > Zkuste to dohledat altavistou nebo necim podobnym...

Tak jsem to nasel doma ve svych bookmarcich. Je to
http://www.riverstyx.net/qpopmysql/.

:   Ted mozna placnu koninu, ale co si napsat funkce na
: overeni totoznosti ktere si potom LD_PRELOAD pred program.
: Misto standardnich funkci stejneho jmena bude volat ty moje
: ktere si sahaji do SQL/LDAP/soubor/lamparna/vestirna/...
:
:   A nebo jeste lip, napsat si PAM modul.
:
: Oba tyhle zpusoby te ochrani od prepisovani patche po kazde
: zmene zdrojaku demona.

Ano, to by bylo pekne. Obzvlast ten PAM modul by byl vyborny -
to je totiz presne to k cemu PAM je vymyslene. Ale nikdo to
jeste nenapsal.

Leos Bitto