Jak programovat client server

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pátek Duben 2 18:25:04 CEST 1999

Nemelo by to byt moc tezke principialne se musi delat asi toto pro komunikaci
pres TPC/IP coz je asi nejjednodussi.

Client:        socket,connect  dale pak pomoci send a recv

Server        socket,bind,listen,accept
po te co server prijme pozadavek by mel vytvorit thread nejlepe pomoci
ptread_create a vnem pomoci send a recv provadet veskerou komunikaci. V hlavnim
cyklu se v podstate mota jenom ve smycce a volla accept. Tot jenom nastin,
jednoho z moznych reseni. Samozrejme postupu je vice. Ukazek jak to udelat je na
Inetu vice nez dost. Mnoho uspechu a hezke velikonoce

                                                                       Bye Sam

Vice viz napriklad http://docs.linux.cz/programming/c/dobias/index.htm#OBSAH

mohl by mi nekdo poradit, nebo alespon nasmerovat prosim?
Potrebuji udelat aplikaci, ktera by poslouchala na nejakem portu a k ni
druhou, ktera by ji posilala prikazy. Neco jako je treba Postgresql. Nevim,
ale jak ta komunikace probiha, co se musi kde nastavit a aktivovat atd.
Programuju to v C. Zkousel jsem prolezt zdroje od Postgresu, ale je to moc
zdlouhave, tak me napadlo, ze by s tim mohl mit nekdo zkusenosti a navic si
myslim, ze to musi byt jednoducha zalezitost. Jen proste nevim z ktereho
konce to vzit.

Uvital bych jakykoliv odkaz, radu, zkusenost, pripadne kus zdroje s
rutinama, ktery delaj neco podobnyho. Pripadne vetsi priloze muzete rovnou
na mail abych tady s tim neotravoval.