null modem + programming

Vladimir Michl Vladimir.Michl na mujweb.cz
Pátek Duben 2 22:48:10 CEST 1999

Zdenek Precek <precek na icom.cz> writes:

> Doporucuji prostudovat si
> man termios

Take by asi nebylo od veci prostudovat Serial-Programming-HOWTO.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *