Interni modem 56K

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Pátek Duben 2 22:41:14 CEST 1999

Jiri Kulhan wrote:

>         > Zdravicko,
>         > mohl by mi nekdo poradit dobre fungujici %subj% pod Linuxem?
>
>         Ja mam Compaq Netteligent 56 K (drive Microcom), umi se tvarit jako
> COM1-4 i s volbou preruseni, nema problema.

Ja mam ten samy, jen doplnuju, ze je ISA (aspon ten muj), port a irq
se nastavuje pres jumpery (pres ktere je taky mozno nastavit to jako
PNP), funguje squele, jediny problem je upgrade na V.90 - compaq
za tim ucelem vydava sw jenom pro windoze, kdysi jsem jim psal ohledne
verze pro Linux a dozvedel sem se, ze s tim mi nemuzou pomoct. Ale
vetsina lidi upgraduje jenom jednou a to jde nejak zaridit.

$From

--
INIT: no more processes left in this runlevel