KDE

Karel Tejnora tejnora na email.cz
Pondělí Duben 5 15:39:21 CEST 1999

Dobry den,

instaloval jsem KDE asi 4h mozna 6h ze zdrojaku. Problem je v tom, ze jsem
udelal :
rpm -i neco.src.rpm
cd ../SPEC
rpm -bb neco.spec

Presne podle navodu, ale jak jsem se docetl, tak v adr. /opt/kde
se ma vytvorit nekolik adresaru napr. bin, lib... A me se vytvoril pouze
opt/kde/lib. Tak jsem zadal hledani souboru, ktere se meli (?) vytvoril. Ty
jsem nenasel, protoze zadny nejsou. Pote jsem udelal preklad ruco
configure,make ... A zase nic. Problem je v tom, ze to nehlasi zadnou chybu.
Vsechno je creating ... configuring ... Ale nikde zadna hlaska co se deje a
proc se nedeje to co ma. Nevite nekdo co s tim?
Mam RH 5.1 Hurricane, qt 1.42, Intel PII, 64 MB, X window. Mam to delat pod
X-kama?

Dekuji,

Karel Tejnora