HD problem ?

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Pondělí Duben 5 19:15:44 CEST 1999

Preju pekny velikonocni odpoledne,
bojim se, ze je nekde problem, ale nevim. Pri bootovani pise pocitac do
deniku toto:

hda: WDC AC2850F, 814MB w/64kB Cache, CHS=827/32/63
hdc: ST34321A, 4103MB w/128kB Cache, CHS=8894/15/63
...(zkraceno)

Partition check:
 hda: hda1 hda2
 hdc:hdc: set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdc: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError }
 hdc1 hdc2 hdc3 hdc4

Co znamenaji ty chyby?

Krome toho se mi dnes v domovskem adresari objevil prazdny podadresar
tmpHd412. Chvili po tom, co jsem ho smazal se objevil tmpHd822 a ja jsem
zjistil, ze v /tmp je spousta podadresaru Hd<cislo> patrici me, ktere jsem
ja vedome nevytvoril.

Nevim jestli obe zahady spolu souvisi, ale byl bych moc vdecny za
vysvetleni, protoze mam na pocitaci dulezite veci (finisuju diplomku).
Zbesile zalohuju a bojim se.

Pripadnou odpoved zaslete prosim i primo na moji adresu. Konferenci ctu
ted jen obcas pres newsy.

Diky,
Martin