Window Maker

Jindrich Myslivec xmysliv na informatics.muni.cz
Úterý Duben 6 08:55:25 CEST 1999

  Ahoj,
mam WMaker teprve chvili a tak jeste nevim kde je nejaka
solidni dokumentace. Vite nekdo o nejakem URL ?

  Sehnal jsem si aplikace do doku WM, ale nechtej se poustet
pri startu. Poradite mi nekdo ?

  Pak mam jeste jeden problemek (kterej sem asi nepatri,
ale urcite to nekdo bude vedet)

  Mam Netscape 4.5 Communicator a Javu jdk117_v1a.tgz. (RH 2)
Kdyz udelam applet s prehravanim zvuku Netscape je nepusti.
V Appletvieweru to krasne funguje.
  V dokumentaci jsem nasel jenom to, ze mam pouzit prepinac
-java , ale on chce jeste parametr class a to teda nevim jakej.

		Diky Jindra

~~~   Kde forma obsah zabiji, tam vladne nahy kral   ~~~