Problem s loopback device, SCSI cdrom toshiba, Quantum

Úterý Duben 6 09:58:37 CEST 1999

On  6 Apr 99 at 15:37, Petr Olivka wrote:

> 2. mam tady jednu cdrom toshibu SCSI 16x a mam ji na adapteku. kdyz
> dam mount v okamziku kdy mechanika zrovna zavrela dvere a jeste si
> nedetekovala cd, tak vyskoci bug: kernel timer addet twice at
> c0blabla

tohle by mel vyresit upgrade jadra.

> 4. No a posledni problem. Delal nekdo z vas image z cd ?
> Bezne delam cat /dev/cdrom > img nebo dd if=/dev/cdrom of=img. V kernelu
> 2.0 je vse OK, na konci media se cat i dd ukonci. Ale v 2.1 a ted i v
> 2.2 pokracuje i za konec media a vypisuje na konzolu chybove hlasky ze
> medium neni OK a musi se rucne zabit. Dela to pro vsechny cd meachniky

Musite cist jen tolik byte, kolik ma image na CD. Velikost zjistite
prikazem: isosize /dev/hdb (kde hdb je CD-ROM mechanika).

head --bytes `isosize /dev/hdb` < /dev/hdb > /kam/dat/image.img

isosize je myslim soucasti baliku xcdroast. Je ovsem nekde schovany,
takze v RH dejte rpm -ql xcdroast.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution