Linux a FS umsdos

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Duben 6 10:48:18 CEST 1999

Vaclav Kulakovsky <kulak na hulmak.cz> wrote:
 : Dobry den,

 : chtel by se zeptat na nazory a zkusenosti
 : s provozovanim Linuxu na umsdos (fat)
 : je to vhodne jenom pro takove testovani ?
 : nevyhody ?

ja som mal dlhsiu dobu umsdos na roznych pocitacoch...
v podstate je to dobra vec ak nejde o nejake zivotne dolezite
servre, je pravda ze je po malsi ako ext2fs ale napriklad
pre pocitace ktore su vacsinou pod winXX a z casu na cas
sa bootnu do linuxu, kde funguju ako Xterminaly to je
vhodnejsie ako delit disk, formatovat a podobne.
Z casu na cas (pri agresivnejsom rebootovani) umsdos
zblbol na nejakom adresaru a bolo mu treba rucne dohovorit
(tj bootnut do dosu a vymazat ---linux.---, potom bootnut
do linuxu a pouzit umssync)
Inac s tym vacsie problemy neboli
Hlavna nevyhoda (okrem rychlosti) je asi ta, ze ak sa nieco
pokazi, pod umsdos neexistuje fsck.

 : diky

 : VaK

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |