Zase jednou neco o klavesnici

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Duben 6 11:53:32 CEST 1999

> Zdar vsem
>

> Mam tu neco, co bych rad, aby vyzkouselo vice lidi - zatim tedy spise ti
> co tomu rozume a zvlasti vecne problemovi jedinci z applixy  apod.
>
> http://decibel.fi.muni.cz/LibI18Nforce.tar.gz  (~33KB)
>
> V baliku je opravdu jednoducha .doc - ale myslim ze to odbornik pochopi :-)
>
> Byl bych rad, kdyby mi nekdo rekl o programu, ktery teto cestine odola
> nebo se zboura - jsou tam knihovny pro libc6 glibc2.0  a je tam i verze
> pro drsnaky s glibc2.1 (no ona tam jede i ta glibc2.0 :-)

Mel bych k tomu jeden dotaz, nebo chybovou zpravu (?).
Cestina mi funguje (mrtve klavesy), spoustim to se standardni cestinu od Yenyi,
ale co prestalo fungovat je kombinace Ctrl-Klavesa, napr. Ctrl-C, ...
(ve vsech aplikacich, co jsem zkousel: rxvt, gnome-terminal, gvim)

Je to normalni? Ten patch ma v sobe cestinu asi zabudovanou, asi se to nejak hada?
Nebo je to bug? Pokud ano, jde pouzit klavesnici od Yenyi a vas patch, aby fungovaly
mrtve klavevy?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe