Boot s LILO

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Duben 6 12:18:27 CEST 1999

>   Vsak lilo to nabizi, musi byt uvedena volba 'prompt' v /etc/lilo.conf a
> samozrejme dalsi OS (taky v /etc/lilo.conf).
>
>   Ta klavesa neni Ctrl, ale az se vam zobrazi LILO: staci zmacknout Tab a
> zobrazi se seznam bootovacich moznosti.

Ale vsak to pise, ze to robi. Ze napise dos alebo necha nabehnut linux.
Ale nema on nahodou namysli tu graficku cast ? aby nemusel nic pisat len
si behat kurzorom ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/