cteni ze serioveho portu, nekdy jo a nekdy blbe

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Duben 6 13:18:31 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

> Ahojda,
>
> 	mam nasledujici vec : ctu data asynchronne ze serioveho portu
> (konecne se mi podarilo rozbehnou null modem kabel). v jednom prg nactu na
> vstupu nejaky retezec a nacpu ho do vystupniho portu (ttyS1) a v druhym si
> to chci precist. Az potud je to OK, data odeslu a na druhym konci kabelu
> je dostanu.
>
> !!! ALE nekdy se stane ze retezec dlouhy treba 25 znaku mi to nacte
> nadvakrat, jakoby tam bylo uprostred '\n' nebo neco podobnyho.

Na cteni serioveho portu je pouzivany integrac zvany UART (16550A), ktery
ma buffer (FIFO) na 16 Byte, proto se tam 25 znaku nevejde. Viz taky
/usr/doc/HOWTO/other-formats/html/Serial-HOWTO-13.html

Zdravi Jaroslav Honsa.