Apache - omezeni php3 na urcite adresare

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Úterý Duben 6 14:14:40 CEST 1999

> nevedeli by jste jak zaridit pod Apache omezeni aby php3 a phtml soubory
> provadel jen pokud budou umisteny jen v urcitem adresari ? Konkretne
> nechci aby to mohli pouzivat bezni uzivatele ze svych domacich adresaru.
>
> V srm.conf je to pridava pres AddHandler na cely server, ale v access.conf
> jsem zadny priklad nenasel.

podle mych inf. (manual apache) ma direktiva AddHandler z modulu mod_mime
(stejne jako AddType) vyznam kontextech: server config, virtual host, directory,
.htaccess
Tzn., ze by mel davat smysl zapis:

<Directory "/home/*/public_html">
AddType application/x-httpd-php3 .php3 .phtml
</Directory>

	s pozdravem

 (o_   ***       Mira Tempír     <xtempir at informatics.muni.cz>      ***
 //\   finger xtempir na aisa.fi.muni.cz  ...  iso8859-2 & penguin compatible
 V_/_       PGP fingerprint: F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F