cteni ze serioveho portu, nekdy jo a nekdy blbe

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Duben 6 16:28:55 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

> no, jo, ale nema jadro nejakej workaround, dyk to je k nicemu aby se to
> cetlo po 16B a takhle se to  kouskovalo :-((

Od toho je to multitaskovy system, aby se to kouskovalo. Pri rychlosti
9600B vam trva prijem/vyslani jednoho znaku skoro milisekundu. To by i
pomaly procesor usnul :-)
Ctete min casto.

Zdravi Jaroslav Honsa.