aic7xxx pri bootovani cykli

Úterý Duben 6 17:38:07 CEST 1999

	Přeji dobrý den.
	Na dvou počítačích nemůžu nabootovat novější jádra, bootování cyklí
při inicializaci scsi adaptecu. Řadiče scsi jsou na intelovské desce s čipem
aic7xxx. Poslední použitelná jádra jsou 2.0.35 (verze ovladače 5.0.19) a
2.1.124. Novější jádra všech řad (zkoušel jsem všechna 2.0, 2.1, z 2.2 pouze
0 a 1) s ovladačem verze 5.1.* dělají totéž. Problém se poprvé objevil
v jádrech 2.1.105 a 2.1.106, později zmizel. Zkoušel jsem si hrát s různými
parametry pro aic7xxx (panic_on_abort apod.), nepomohlo mi ani README,
odkazy na ftp, patch aic7xxx-5.1.11-2.2.1-patch.
	Mám nějakou naději na zlepšení? Psal jsem i autorovi na
dledford na redhat.com, odpověď jsem zatím nedostal, v novějších jádrech 2.2.*
jsem zatím žádnou změnu v scsi nenašel.
	Hardwarová konfigurace není snad nijak zvláštní, tři roky staré
počítače by přece ještě mohly být podporovány, navíc se staršími jádry vše
funguje. Mají jako procesor obyčejné Pentium, 128 MB RAM, aic7xxx, disky,
cd-romku, síťovku SMC s čipem od Digitalu, grafiku s3 nebo matrox (jakási je
i na desce, ale ta by měla být odpojená). Na jiný problém jsem nenarazil.
Další server se samostatnou kartou Adaptecu 7xxx funguje bez potíží,
předpokládám tedy, že chyba není ve mně. Například nový RedHat, který má
instalační diskety s jádrem 2.0.36, taky instalovat nemůžu.

	Hlášení při startu vypadají asi takto:
<Adaptec AIC-7870 SCSI host adapter>
scsi: 1 host
Scanning channel for devices...
(zprávy o discích)

SCSI host 0 (pid 2) timed out - resetting
SCSI bus is being reset for host 0 channel 0
SCSI host 0 channel 0 reset (pid 2) timed out - trying harder

a poslední tři řádky se opakují, nevím, jestli donekonečna, ale do vyčerpání
mé trpělivosti určitě.
	Co ještě v téhle věci můžu udělat sám?
Neraďte mi prosím "přepsat ovladač".