cteni ze serioveho portu, nekdy jo a nekdy blbe

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Duben 6 19:36:54 CEST 1999

> te:

 trochu nechapu,=20

  - kdyz mi po drate prijde 2048 B dlouha message, tak ja ji budu nacitat v
 cyklu po 16 B ?? to mi prijde jako hodne nehospodarne co se tyce casu
 procesoru a jeho zateze.

  - jak mam cist min casto, ja to potrebuju nacist najednou, vzdyt nevim
 kdy mi prijde dalsi SIGIO a dalsi data !!!

 rad si necham poradit ...

 BTW: ono to opravdu vypada, ze proste ten UART si naplni svou 16B frontu a
 pak zacne neco delat, protoze mi to vypisuje prave po tech 16 bytech.

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "