Linux v roliseni 800x600

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Duben 7 08:50:09 CEST 1999

M?la Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> wrote:

> Zdravim,

> potreboval bych, aby kwm (ale i jine WM) v tomto rozliseni vypadal spise
> jako v 1024x768. Jde mi o to, ze pisma, okna, ramecky, proste vse je hrozne
> velky a tutiz neprehledny.

Prave preto som prestal pouzivat KDE a kwm. Ked mi cele prostredie pri
rozliseni 800x600 vyzera a ko 640x480, asi to nie je dvakrat dobre vymyslene,
oni maju totizto implicitne nastavene dost velke fonty.
Skus iny wm, kwm celkovo zabera prilis vela miesta na obrazovke,
pripadne si nastav v kde-cku vsetky fonty na mensie, a do kwm si daj nejaku
rozumnu temu, t.j. ramiky by nemali byt sirise ako 3-4 pixely, a titulok
by nemal zaberat stvrtinu obrazovky ...
(nanestastie , co som videl, vecsina kwm tem je robena tak, ze clovek
kvoli ramikom nevie poriadne , kde ma okno :-(( )

Odporucam vyskusat enlightenment, celkom pekny wm, a je robeny skutocne pre
normalnych ludi (teda nielen pre tych co maju 21'' televizor a rozlisenie
1200x1400 ).

> Vim ze X server je delan prave pro 1024x768, ale
> muj stary monitor mi vic nepovoli.

Toto je (s prepacenim) dobra blbost, X server je robeny na akekolvek
rozlisenie, zalezi iba na vas, ci to bude v tom rozliseni vyzerat dobre alebo
nie. X-y su pouzitelne (mno s obmedzenim :))) dokonca aj v rozliseni 320x200.

S pozdravom
Peter Lacko

--
Peter Lacko <Peter.Lacko na pobox.sk>

Sloboda je sloboda - nie rovnost, ani cestnost, ani spravodlivost,
ani ludske stastie, ani ciste svedomie.