cteni ze serioveho portu (LONG)

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Duben 7 10:07:49 CEST 1999

> tady si trosku nerozumime. ja to nectu dvakrat ! ale kernel mi dvakrat
> vyvola SIGIO - protoze krome toho cteni ten program jeste obhospodaruje
> menu, buttonky, listboxy a podobna svinstva v NCURSES - a tak to musi byt
> asynchronni cteni. na testovani jsem si poridil null modem a napsal
> stupidni program, kterym posilam na ttyS1 nejaklej retezec a z ttyS0 si ho
> zase ctu (nebo alespon chci cist :-(( )

Jo. Rozumim.
Se SIGIO jsem uz dloooouho nic nedelal. Tusim,
ze jsem to kdysi davno vzdal kvuli nejakym problemum
se ctenim ze serioveho portu ;-)

Moje nynejsi programy ctouci ze serioveho portu
jsou relativne jednoduche a nic jineho na starosti nemaji.

Kdybych mel delat neco jako vy, spis bych na to
sel podle sve natury (vypestovane programovanim pro X11)
trochu jinak:

Za vterinu muzu ocekavat asi 960 bajtu, vice tezko.
To je skoro jeden KB (idealni hodnota), tedy
nastavim hodiny, aby vyvolaly preruseni co vterinu
a volanim select(2) si oliznu port, jestli neco neceka.
Linux je viceulohovy, preruseni muze prijit pozdeji,
takze i kdyz jsem psal, ze vice nez 960 bajtu neprijde,
radeji na to nespolehejte a ctete vice.

Program takhle bude konzumovat i trochu mene CPU.
Pro me na 386 je to treba velmi dulezite.

Samozrejme to muze delat problemy, pokud se ocekavaji
rychle odezvy.

Petr Bravenec