aic7xxx pri bootovani cykli

Středa Duben 7 12:53:05 CEST 1999

On  6 Apr 99 at 18:22, Ladislav Kaderjak wrote:

> mal som podobny problem, bol aj tu v konferencii
> vsetky rady boli "novsi driver" - nic nepomohlo
> riesenie - vymena za starsi radic
[...]

Zkusil bych posledni patche, precist dokumentaci, podivat se k autorovi
prislusneho radice a kdyz to nepomuze, zkusit nejake starsi jadro.
Pokud se budete venovat experimentovani a nakonec napisete autorovi
radice, bude problem urcite vyresen. Navic aic7xxx je velmi intenzivne
vyvijen.

Patche pro posledni jadra (Linus je ted na prazdninach):
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.0.37pre/2.0.37/
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.2/

samozrejme i kdekoliv jinde.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution