Nastaveni virtualni plochy

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Duben 7 14:03:54 CEST 1999

> Ale mam dalsi problem. Mam fvwm95, sest virtualnich obrazovek, rozliseni
> monitoru 800x600, ale plocha jedne virtualni obrazovky je odhaduju tak
> 850x650... to je nejaky divny, ne? Kdyz zajedu mysi na horni nebo pravy
> okraj,
> tlacitko START se mi tesne skryje za okraj a neni videt. Velikost virt.
> plochy
> se nastavuje kde a jak? ... jeste nemam praxi, takze me nekamenujte :-)

  obvykle /etc/X11/XF86Config

  `man XF86Config`

  jinak je to sekce "Screen", podsekce "Display" a polozka Virtual. priklad:

  SubSection "Display"
    Depth    16
    Modes    "fb1280x1024"
    Virtual  1280 1024         <= toto je spravne, oddelene mezerou
    ViewPort 0 0
  EndSubSection

  Robert

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/