*.Z BSD compression pro DOS/Win

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 7 18:54:44 CEST 1999

On Wed, 7 Apr 1999 jaroslav.lukes na k-net.cz wrote:

> potrebuji rozbalit "soubor.neco.Z" pod DOS/Win. Nejak se mi nepodarilo najit
> rozpakovavac na tento typ (BSD) komprese.
>
> Budu velmi vdecen vsem, kteri mi jej poslou (mam "nafukovaci" schranku) na
>
>                   jaroslav.lukes na k-net.cz
>
> nebo alespon uvedou URL kde si ho muzu vyzvednout

   Zkousel jste to prejmenovat na soubor.neco.gz a pomoci programu
gzip.exe -d soubor.neco.gz to dekompresit?
 Mam dojem, ze ten gzip je inteligentni a ze mne to kdysi takto slo, ale
nejsem si tim jisty.

Majkl

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |