apache/htm extenze

Čtvrtek Duben 8 08:47:19 CEST 1999

On  7 Apr 99 at 11:20, Jan Havlicek wrote:

> Rek bych, ze spravny soubor k editovani je srm.conf

To by melo byt jedno. Navic v poslednich verzich Apache jsou
access.conf i srm.conf prazdne a vse je v httpd.conf. To samozrejme
nikomu nebrani v pouziti direktivy Include /kde/je/soubor.

Mozna jste zeditoval soubor, ktery Apache nepouziva. Pridejte to do
httpd.conf:

AddType text/html .htm

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution