fonty ttf (TCP chyba?)

Michal Kvasnička qasar na econ.muni.cz
Čtvrtek Duben 8 14:53:18 CEST 1999

Dobry den!

Chtel jsem si ty fonty takto rozchodit, ale bohuzel mi to nefunguje.
Moc tomu nerozumim, ale asi je nejaka chyba na strane TCP
protokolu. Nevim, co z neho je v jadre a co jsou pomocne demony.
Jsem doma stand-alone, takze nemam nainstalovane zadne
sitove baliky (v RedHatu 5.1). Sit jsem nekonfiguroval, takze
mam asi nesitove jadro (nevim, jak to RedHat vybira).

V \proc\net mam soubor tcp, takze ho to asi nejak podporuje,
ale nevim, jak.

V \etc\hosts.deny se pise neco tcpd (demonu). Ten urcite nemam.

X-y, kdyz je spustim s prekodovanim fontu, mi napisou tohle:

System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m
us_cz_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:" -emp "> "
-eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server" keymap/xfree86
/var/tmp/xfree86.xkm'
_FontTransSocketINETConnect: Can't get address for muminek
failed to set default font path 'tcp/muminek:7100'
Fatal server error:
could not open default font 'fixed'

When reporting a problem related to a server crash, please send
the full server output, not just the last messages

_X11TransSocketUNIXConnect: Can't connect: errno = 111
giving up.
xinit:  Connection refused (errno 111):  unable to connect to X server
xinit:  No such process (errno 3):  Server error.

Pomozte, prosim.

S diky
    Michal Kvasnicka, hloupoucky ekonom