Jak desifrovat prichozi fax ve formatu G3 ?

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Duben 8 14:13:15 CEST 1999

Petr Balas wrote:

> stanicich

Existuje fantasticky balicek ImageMagic a obsahuje programek convert.

% convert  obrazek.xx na obrazek.tif

Sam detekuje vstupni format a vystupni automaticky podle extenze :-)))

Nic jednodusiho a zaroven lepsiho neznam.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz