Linux a WinNT a LILO

Martin Simek amd na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 14:53:12 CEST 1999

> mam linux a Winnt (na NTFS) na jednom pocitaci. Pouzivam LILO boot
> manager - ale WinNT se nerozbehnou (padnou do modry obrazovky ... BOOT
> DEVICE FAIL ... nebo neco v tom smyslu)
> Kdyz ale vyhodim z MBR lilo a namirim ho primo na WinNT - bootojou
> normalne. Mam vse cerve nainstalovane, takze si mylim, ze je problem v
> LILO. ..
> Nesetkal se nekdo s necim podobnym?

Zdravim,
problem je opravdu v lilo a NT. Ja jsem to udelal nasledovne.
Nabootoval linux (pres lilo), pak jsem udelal
dd if=/dev/hdxx (kde je linux native) of="nejakej soubor" bs=512 count=1
Pak tenhle soubor nekam zkopirovat (disketa, ...) a vyhodit lilo.
Nabootovat NT, ten soubor nekam zkopirovat (treba c:\boot.lin) a pridat
do c:\boot.ini radek
c:\boot.lin="Linux"
A je to:-)

Martin Simek    mail: simekm na kiv.zcu.cz
                www : http://home.zcu.cz/~simekm
Software is like sex;
    it's better when it's free.
        --- Linus Torvalds