obrdisk

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 8 17:06:58 CEST 1999

  Ted mam v pocitaci 2 disky: Seagate 2 GB a IBM 10.1 GB.

  Seagate:
    Primary: C:  512
    Extended: D: 512
              E: 1024
  IBM:
    Extended: F: 4096
              G: 4096
              H: 2048

  Komp je P233 MMX, iTX. S bootovaci partisnou se ale musite vejit
  do prvnich 1024 cylindru. Dejte do ni LILO a z nej muzete bootovat
  i ostatni. Nebo startujte linux z config.sys dosovske partisny (ta
  bude asi u Vas prvni urcite) loadlinem. Pokud budete mit NT, viz
  muj minuly prispevek o bootpart.

Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz