null modem + programming

Vladimir Michl Vladimir.Michl na mujweb.cz
Čtvrtek Duben 8 17:49:34 CEST 1999

<linux-return-39367-Vladimir.Michl=mujweb.cz na linux.cz> writes:

> jeste je otazka, zda-li je ten null modem spravne udelanej, mam pocit, ze
> tam je na jedny strane prehozenej RX a TX drat. Coz jsem zjistil ze
> Serial*HOWTO :-))

No to by se dalo vyzkouset pomoci treba minicomu. Nahodit jej na obou stranach
a zacit neco psat. To by se melo zacit ojevovat i na druhe strane.
Jinak konektory musi byt zapojeny:

 k1               k2

Protoze TxD je vystup dat ven a RxD je vstup dat.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *