Sendmail warning pri nedorucitelnosti

Vladimir Michl Vladimir.Michl na mujweb.cz
Čtvrtek Duben 8 18:12:44 CEST 1999

<linux-return-39396-Vladimir.Michl=mujweb.cz na linux.cz> writes:

> Jan Satko (satko na quanto.uniag.sk) wrote:
> :  /etc/sendmail.cf
>
> Dekuji za radu, ale pomoc tohoto typu jiz nema prilis daleko k balastu s
> nulovou informacni hodnotou :(
>
> Uz jsem to nasel, takze pokud by jste nekdo snad hledali nastaveni timeoutu,
> tak je najdete v podadresari 'sendmail-cf/m4' v souboru cfhead.m4.
> Definice tohoto konkretniho warningu je pod nazvem 'confTO_QUEUEWARN'.

Zmena primo v tomto adresari mi neprijde moc systemova. Lepe by bylo
dopsat potrebny radek do /etc/mail/sendmail.mc a nasledne vygenerovat
novy .cf soubor pomoci

	m4 /usr/lib/sendmail.cf/m4/cf.m4 sendmail.mc >sendmail.cf

Takto je to teda v Debianu, v RedHatu to ale asi bude stejne.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *