auto zavadzanie modulov

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Duben 9 00:41:24 CEST 1999

Thu, Apr 08, 1999 ve 12:31:44PM +0200 Dan Ohnesorg napsal:

| Nuz adresar redhat/kernel-2.2 zustal nepovsimnut, ze. Jsou tam nove
| modutils, ktere jsou snad OK.

Tady bych durazne upozornil instalovat ty nove modutilsy az po nainstalovani
noveho jadra, protoze jinak se prelozi se staryma includama a dopadnete jako
ja - uz zadne jadro vam nezavede moduly automaticky :(

m.s.
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Milujte se a množte se...                               (Bůh)