Linux na Ultrasparc

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Duben 9 00:44:20 CEST 1999

Thu, Apr 08, 1999 ve 06:42:26PM +0200 Ladislav Kostal napsal:
| Zdravim,
|
| Vie mi niekto povedat, ci je mozne nainstalovat Linux na UltraSparc
| (Enterprise 1), ktorý nemá grafickú kartu a je pripojený iba cez seriovy
| port na nejaky terminal ? Vie si to pri instalacii rozpoznat a zariadit sa
| podla toho ?
| 					Ladislav Kostal

UltraPengiun jede na jadro 2.2.0, ktere uz umi seriovou konzolu. Nejsem si
vsak jisty, jestli je aktivni hned pri zapnuti - mozna bude nutne nepatrne
upravit prvni disketu.

m.s.

toto by bylo vhodnejsi do sparclinux na gvid.cz :)
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Milujte se a množte se...                               (Bůh)