glibc vezus libc5

Pátek Duben 9 09:32:49 CEST 1999

Nesvacil Jiri napsal:
> Na instalaci JDK, jsem se dozvedel, ze existuje dva druhy runtime pro x86
> Linux. Jeden zalozeny na glic a druhy na libc5.
glibc 2.0 - RH 5.x a Debian 2.0 a 2.1
libc5 - vice mene vse predtim (2 roky)
na novejsich by melo jit i libc5 verse.
Pozor: JDK glibc vam na glibc 2.1 nebude chodit.
> Jaky je rozdil v techto knihovnach a v jakych distribucich se nachazi ?
rozdil - hmm. od koho jsou a jak jsou udelane. Glibc je zamerena na
portabititu, tj. kdyz zkompilujete to na i386 nebo sparcu pod Linuxem ci
jinem systemu, ktery glibc podporuje, tak pokud tam nemate chybu, bude to
chodit. libc5 byla linux-specific (IMHO).

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|