Rockwell chipset

matus kral kral na merck.sk
Pátek Duben 9 09:45:13 CEST 1999

> Prosba, chcel by som poprosit o informaciu, ci sa niekomu podarilo pripojit k
> Linuxu modem Sysgration. Mam Linux RedHat 5.1 modem Sysgration 33,66 externy.

    neviem, preco by bolo nutne vypinat kompresiu a korekciu chyb, zneje to ako
zly zart ;). incializacny string nastav podla toho, co mas v prirucke k modemu
(at&f), je to skor o modeme ako o redhate.

    co sa tyka samotneho pripojenia, pozri do logu /var/log/messages, co ti
vypisuje pri konektovani. dalej si treba uvedomit, ci sa k providerovi pripajas
cez nejaku PAP autentifikaciu, alebo cez kombinaciu login: password:. obe sa
rozdielne nastavuje, cez linuxconf je to otazka par sekund v oboch pripadoch.

    chyba bude imho prave tu, eunet napriklad najprv caka login: password:, ak
nic, potom prejde aj PAP.
    rozdiel pre uzivatela linuxu je v tom, ze pokym pri login: passw: to musi ist
este v ramci chatu s modemom, pri PAP je to uz v ramci ppp ...

    doporucujem ti zistit si podrobnosti, potom zmazat
/etc/sysconfig/network-scripts/chat-pppX a tak isto ifcfg-pppX, je na tom istom
mieste. potom zacat odznova. totizto linuxconf nevie regulerne updatnut
existujuci chat script a robi to problemy.