deleni disku

matus kral kral na merck.sk
Pátek Duben 9 12:31:54 CEST 1999

> Cili neni to problem disku nad 8 GB, jak jsem si puvodne myslel.
> Po cteni vsech moznych HOWTO, FAQ nejsem o nic moudrejsi.
> Cili otazka: Je vse OK a problem je jen ve strukture definice partition
> begin C/H/S na 3 byte a end na 3 byte a Linux ve skutecnosti pracuje
>  s jinymi polozkami start a lenght na 4 byte? anebo mam cekat problemy?

    mal som podobne problemy, ktore vznikali s roznej interpretacie parametrov
disku biosom a linuxom samotnym. k problemom ale okrem hlasky nedochadzalo,
nakoniec aj tu hlasku som odstranil vnutenim parametrov toho disku takych, ako
si to zisti bios...

    u toho scsi by som sa pozrel na nastavenie translate dos drives > 2gb
(alebo nieco podobne), pripadne prehadzovanie parametrov, alebo mu vypnut bios
uplne.