mirror

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 9 12:49:06 CEST 1999

Radek Hnilica napsal:
> 	Dobry den,
> Uz to vzdavam, a zacinam se ohlizet po jinem sw.  Vyhovovalo by i neco,
> co dokze pouzit protokol http s restartovanim prenosu. Ale nemohu nic
> vhodneho najit.
to by nekdy bodlo.

> Muzete mi nekdo poradit sw ktery dokaze podobne jako mirror zrcadlit
> cast archivu debianu.
rsync. je na to celkem dobry. Resp. je to doporucovana metoda.
V README.mirrors.txt by melo byt naplsano, co podporuje rsync.
ftp.debian.cz urcite. nebo ftp.de.debian.org taky.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|