mirror

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Pátek Duben 9 12:52:26 CEST 1999

doplneni

Pri prvotnim prochazeni adresaru na vzdalenem serveru mi mirror chcipne
pri cteni nejakeho adresare, tzn. nemam zadnou sanci se procist celym
stromem. Pokusil jsem se pouzit ls-lR.gz soubor na serveru.
Fajn nacte se, ale vlastni prezvikani a porovnani s lokalnim stromem trva
vzhledem k masince a pameti strasne dlouho, takze kdyz se dostane k vlastnimu
cteni souboru, tak v te chvili uz na strane ftp serveru vyprsel limit a
chcipne na spojeni.
Skusil jsem predem pripravit ls-lR na locale, a stahnout ls-lR z ftp serveru.
Jenze i pak trva prezvikani obou tak dlouho ze chcipne na prerusene spojeni.

Pak jsem zabrousil do specialnich voleb a vnutil mu jiny algoritmus stahovani
algorithm=1. Jenze ted mi chcipa na nejakem cca 20k velikem souboru a nejde
se pres nej prenest.  Rikam si, dam ho do exclude_patt. Jenze pri takove
spolehlivosti pak stejne nejspis chcipne nekde jinde.

Kdyz jsem skousel program apt-get pro update distribuce debianu a instalaci
baliku, tak jsem byl velmi mile prekvapen zpusobem jakym stahuje baliky.
jede pres http a je udelany tak ze kdyz chcipne, nastartuje prenos znova
od mista v souboru kde skoncil.  Ja vim, mirror to umi taky, ale pri tretim,
nebo ctvrtem restartu, misto restartu proste zacne stahovat znova. A navic
se restart nevztahuje na adresare.

Radek Hnilica