Jak desifrovat prichozi fax ve formatu G3 ?

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Duben 9 14:53:10 CEST 1999

On Wed, 7 Apr 1999, Vladimir Vlach wrote:

Ahoj,

> Dobry den,
> rozchodil jsem konecne na linuxu Fax server tak, aby mi prijimal faxy, ale
> uklada je do adresare /var/fax/spool/incomming
> Nemam ale bohuzel zadnou utilitku jako napriklad g3togif nebo podobnou a
> nemohu take zadnou takovou najit :(
> Nevite tedy jak zopracovat prichozi fax tak, aby to bylo videt na stanicich
> s klasickyma Windowzama tzn. gif, tiff, bmp nebo nejaky lidstejsi format?

Pokial pouzivas mgetty tak -
ftp://ftp.idata.sk/pub/unix/fax/faxwebarch-0.4.7.tgz
Je to WWW rozhranie k mgetty. Ak sa ti nebude pacit tak je tam aspon
priklad ako sa to konvertuje na nejaky vhodny format. Uz sa nepamatam ci v
README ale v zdrojakoch urcite :-).

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *