PGP do PINE

Zdenek Socha sochaz na alpha.inf.upol.cz
Pátek Duben 9 15:55:38 CEST 1999

Dobry den!

On Fri, 9 Apr 1999, Jan Satko wrote:

> Vie mi niekto poradit ako vopchat pgp do Pine ?
> Skusal som pinepgp ale robi to blbosti.
> Predstavoval by som si to tak, ze pisem ako nromalne postu, ale pritom sa
> to posiela aj s pgp.

  Ja jsem nedavno chtel totez, akorat predstavu jsem mel jinou. Kazdopadne
existuje jista vecicka s nazvem pgp4pine, treba se Vam to bude hodit.
Nejake informace najdete na adrese
http://www.dimensional.com/~cwiegand/linux/pgp4pine.html
Jeste jsem to nezkousel, protoze to myslim nebylo presne to, co jsem
hledal. Me by spis zaujalo kdyby v pinu sel spustit nejaky externi
programek na postu, jako ze bych ji tak mohl podepsat nebo zakodovat,
podle potreby (nebo taky nic, ze?).

                                      Zdenek Socha