ZLOST: nezohnatelnost

Obriak obriak na iname.com
Pátek Duben 9 21:07:29 CEST 1999

uz mam fakt zlost. Nevie niekto, ako sa daju na Slovensku
zohnat nieRedHat distribucie linuxu na CD?

kazdy vie, kde sa to da stiahnut, kde sa to da nahrat na disk,
ale ja potrebujem nutne CD! (teda nie nahrat na disk a potom
dat napalit)

jedine CD, ktore sa tu (v Kosiaciach) da zohnat je RedHat,
ale ja chcem cosi ine. Zo zahranicia to postou nechcem.
To neexistuje na Slovensku nikto, kto by napaloval CD s nonRH
distribuciami a potom predaval za cenu media + nejake drobne?

videl som jednu firmu, ktora to robi, ale tam je cena 1 CD viac
nez 1000 Sk a to potom radsej budem pouzivat ten RH.

Vseljaky blby warez pre Window$ sa zhana stokrat lahsie nez
taketo CDcka.

Ked mi poradite budem rad

Obriak.