Jak nastavit uzivatelum pristup do Internetu?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Duben 10 00:18:47 CEST 1999

> mohl by mi nekdo poradit, jak za pomoci Linux serveru vyresit nasledujici
> problem.
>
> Mam mensi lokalni sit s W95/98 a potreboval bych aby se stanice overovaly
> v ramci NT domeny prs Linux server (neco jako NT Domain Controler) a pro
> tato prihlasovaci jmena se nastavily prava pro vstup do Internetu - plny
> pristup, pres proxy, pouze e-mail. Ovsem nevim, zda to vubec jde a pokud
> ano, tak co pouzit.

Ja neco podobneho pouzivam, ale zalozene na IP adresach. Tj. nektere maji
pristup ven, nektere pouze na lokani sluzby (tj. i postu). Pokud se vam
uzivatele pohybuji mezi PC, tak je to nepouzitelne (ale lepsi reseni bohuzel
neznam).

BTW - nevim co si predstavit pod plnym pristupem (vs. pristup pres proxy)
- imho je lepsi poustet pres proxy vsechny (a nektere neomezovat) nebo se
pletu?
--
                                   David Kuzela